torstai 17. lokakuuta 2013

Kärppä's workshop -the series-

Do diin. Nyt on vähän tuunattu jääkaluja taasen. Varret sai perinteisen vulkanoituvan teipin ja DHL kiikutti Camusta liipasimet, jotka ruuvasin paikalleen. Mä en noista liipasimista muuten perusta, mutta kivihommissa on pariin otteeseen ollut käyttöä sille, että on tavallaan "toinen kahva" siinä pykälää ylempänä. Sain asiaa paremmin tuntevilta vähän vinkkejä tohon teroitusmaailmaan ja totesin, ettei ole tarpeen sohia viilalla vielä. Penetroituu ainakin duunipaikan puisiin portaisiin hyvin...

Jotenkin nyt aika malttamattomana odottaa kuokkakautta ja eritoten mixed-juttujen opettelun jatkoa, vähän kun niiden makuun viime kautena pääsi.Saa nähdä, miten kivihommat noilla toimii, Fusionithan oli siinä tietty "the aseet". Uskoisin kuitenkin, että mainiosti, koska mun mixed reitit on pääasiassa positiivisia tai max. ysikymppisiä raapimisia. Ehkä mulla on vaan niihin vanhan liiton vehkeisiin lämmin suhtautuminen kun ne oli mun ekat hakut. Odotettavissa on, että jostain piilostaan kohta ryömii sapelit kädessä Mysterious M, joka mahdollisesti piakkoin ansaitsee lisänimen Dr.War.

Eilen heitin sitten yövuoron Cavessa. Perussettiä.

Teippiä varteen.

Liipasimet kiinni. Halusin laittaa ne tohon selkeästi kahvan puolelle kun mulla on aika pieni räpylä, niin pystyn nyt hyödynttän niitä etusormilla myös, jos alkaa tuntua siltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti