perjantai 27. syyskuuta 2013

Hakkuvaihdantaa

Laitoin eilen vanhan mallin BD Fusionit slouppiin myyntiin ja kaupat sovittiin saman tien. Miksi? Koska verrokkina N:ltä lainaamani Simondit viime talvena tuntu vaan yksinkertasesti niin paljon paremmilta mun käytössä. Fusioneissahan ei sinänsä hakkuina ole mitään vikaa. Ne on pirun hyvät hakut. Ines Papert kiipee niillä kisoissa. Siinä se juttu sit varmaan onkin, että mä olen Ineksen kanssa vähän eri sarjassa. Ne on turhan käppyrät mulle, enkä varmasti tule ikinä kiipeämään sillä tasolla, että ne hakut pääsisivät oikeuksiinsa. No, ne lähti nyt semmoseen kotiin, että varmasti pääsevät. Rovaniemen suuntaan. Täytyy nyt lunastaa N:lta Simondit pois, hommata niihin liipasimet ja teroittaa ne minua miellyttäviksi (ihkuu, pääsee räplään gearia...).


Tossa vähän kuvaa, josta toi käppyryysero käy hyvin ilmi. Vasemmalla siis Simondit, oikealla vanha Fusion.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti